Ti pogoji določajo pravila za opravljanje nakupov in uporabo storitev z elektronskimi sredstvi s strani upravitelja v okviru storitve, ki je na voljo na spletni strani www.window2print.de („W2P“).
Upravitelj je družba Printing4Europe GmbH, registrirana v Frankfurtu na Odri, Im Technologiepark 1, vpisana v register podjetnikov pri Bundeszentralamt für Steuern-, davčna številka: DE300660284 - in osnovni kapital 25.000 EUR.
Če želite uporabljati storitev W2P, oddajati naročila ali uporabljati storitve, morate imeti napravo z internetno povezavo in programsko opremo za brskanje in uporabo spletnih strani ter dostop do ustrezno konfigurirane e-pošte, ki je navedena v naročilu.
§ 2. Stranke in registracija
Stranke W2P („stranke“) so lahko fizične ali pravne osebe ali drugi subjekti brez pravne osebnosti, v njihovem imenu pa deluje zakoniti zastopnik.
Za uporabo vseh funkcij W2P se mora stranka registrirati tako, da izpolni obrazec, ki je na voljo na W2P, ter vpiše svoj elektronski naslov in geslo.
Po uspešni registraciji stranka pridobi dostop do svojega računa, ki ga lahko uporablja pri W2P po vnosu elektronske pošte in gesla, navedenega ob registraciji (prijava).
Račun vsebuje podatke, ki jih je stranka navedla ob registraciji, in zgodovino nakupov pri W2P. Če se podatki o računu spremenijo, jih mora stranka posodobiti z uporabo ustreznega obrazca, ki je na voljo na spletnem mestu W2P. Stranka je v celoti odgovorna za posredovanje nepopolnih, zastarelih ali lažnih podatkov.
Stranka svojega računa ne sme dati na voljo za uporabo ali razkriti svojega gesla za račun tretji osebi. Stranka mora svoje geslo hraniti kot zaupno in ga varovati pred razkritjem. Stranka mora družbo W2P nemudoma obvestiti, če so podatke za dostop prevzele tretje osebe, in pojasniti okoliščine takega prevzema.
Kadar je pri W2P dovoljeno posredovanje osebnih podatkov tretjih oseb (npr. za namen priporočil), lahko stranka te podatke posreduje le po pridobitvi dovoljenja stranke, katere podatke želi posredovati W2P. V primeru, da je stranka takšne podatke posredovala brez pridobitve zahtevanega dovoljenja, prevzema polno odgovornost za takšno razkritje.
Če stranka krši pogoje poslovanja, zakonodajo ali dobro prakso, ima upravitelj pravico prekiniti pogodbo s stranko ali začasno ustaviti njeno izvajanje za določen račun. To še posebej velja za primere, ko je stranka prenesla ali na kakršen koli način uporabila gradivo, ki je na voljo na W2P, brez upraviteljevega dovoljenja.
Zbiranje ali obdelava podatkov ali drugih informacij, ki so na voljo na spletnem mestu W2P, z namenom razkritja tretjim osebam na drugih spletnih mestih ali brez povezave, je prepovedano. Prepovedana je tudi uporaba oznak W2P, vključno z značilnimi grafičnimi elementi, brez dovoljenja upravitelja.
Pogodba med stranko in podjetjem W2P je sklenjena za nedoločen čas od trenutka registracije. Pogodba se lahko kadar koli prekine z izjavo drugi stranki, pri čemer se uporabi ustrezen obrazec, ki je na voljo pri podjetju W2P. Ne glede na zgoraj navedeno lahko stranka kot registrirani potrošnik, ki ni opravila nobenega nakupa ali uporabila elektronskih storitev, ki jih zagotavlja upravitelj pri W2P, odstopi od te pogodbe brez navedbe razlogov v 14 dneh po registraciji.
§ 3. Nakupi
Za nakupovanje mora biti kupec prijavljen v W2P, vendar je mogoče nakupovati tudi brez prijave.
W2P objavlja informacije o izdelkih („izdelki“) in njihovi razpoložljivosti za nakup. V izogib dvomu te informacije ne predstavljajo ponudbe, temveč vabilo k oddaji ponudbe, kot je pojasnjeno v informacijah o izdelkih. Izbira izdelkov in potrditev namere o nakupu s strani stranke je podlaga za sklenitev pogodbe o nakupu izbranih izdelkov („naročilo“).
Upravitelj obvešča, da so fotografije izdelkov le okvirni podatki o določenih modelih. Morebitne razlike med posameznimi nastavitvami računalnika ali druge naprave, ki bi jih kupec lahko uporabil pri nakupu (barva, razmerja itd.), ne morejo biti podlaga za reklamacijo izdelka.
Kupec izbere izdelke tako, da jih doda v virtualno košarico. Če izdelke položite v košarico, to še ne pomeni, da so rezervirani. Če so izdelki razprodani, preden stranka potrdi naročilo, si upravitelj pridržuje pravico, da takšnega naročila ne izvede.
Nekateri izdelki so izdelani na podlagi individualnih parametrov, ki jih posreduje stranka, zlasti slikovne datoteke, ki jo pošlje stranka („namenski izdelek“).
Slikovne datoteke, ki jih stranka pošlje za postavitev kot namenski izdelek, morajo biti pripravljene v skladu s tehničnimi zahtevami iz specifikacij za pripravo tiskovin W2P, ki so v Prilogi 1 k tem splošnim pogojem. Na voljo je več možnosti za nalaganje datotek, odvisno od namenskega izdelka, ki ga izbere stranka, in velikosti datoteke. Pri vsaki datoteki se preveri skladnost s specifikacijami skrbnika, vključno s: preverjanjem dimenzij, zaznavanjem odprtih pisav, preverjanjem pretvorbe pisav in poti, prepoznavanjem barv po lestvici Pantone, pretvorbo barv po lestvici CMYK v najboljši profil glede na naročilo za tiskanje datoteke, preverjanjem belih pretiskov in perforacij (osnovno preverjanje). Če datoteka ne ustreza administratorjevim osnovnim specifikacijam za tiskanje, mora naročnik v skladu s specifikacijo izvesti vse potrebne tehnične spremembe slikovnih datotek. Če potrebnih sprememb ne opravi, naročilo ne bo obdelano. Na zahtevo naročnika se lahko preveri, ali datoteka izpolnjuje zahteve specifikacije tudi glede na dodatna merila: zahteve glede minimalne ločljivosti (70 dpi), razdalje med sliko in robom, usmerjenosti spredaj in zadaj ter grafično preverjanje varnostnih robov (dodatno preverjanje). Dodatno preverjanje je plačljivo.
Če je rezultat dodatnega preverjanja negativen, lahko naročnik kljub temu sprejme projekt, s čimer upravitelj sprejme naročilo v izvedbo. Vendar upravitelj ne sme upoštevati pritožb, ki so posledica neskladnosti z upraviteljevimi tehničnimi specifikacijami.
Slikovne datoteke, ki jih stranka posreduje skrbniku, je treba preveriti s posodobljeno protivirusno programsko opremo in jih ustrezno zavarovati.
Uporaba slikovnih datotek, ki jih stranka pošlje upravitelju, ne sme kršiti zakona ali pravic tretjih oseb. Upravitelj ni odgovoren za vsebino slikovnih datotek, ki jih pošlje stranka, in ne spreminja te vsebine. Če pa slikovne datoteke, ki jih pošlje stranka, vsebujejo nezakonito vsebino, lahko upravitelj zavrne izvršitev takega naročila.
Naročnik lahko po oddaji naročila in pred začetkom izvajanja naročila s strani skrbnika vnese spremembe v naročilo, vendar je treba za vsako spremembo podjetju W2P plačati dodatno pavšalno plačilo v skladu s cenikom, ki je Priloga 2 k tem splošnim pogojem poslovanja. Naročilo je spremenjeno, ko se o tem dogovori z Administratorjem po elektronski pošti.
Če slikovna datoteka ni skladna s specifikacijami ali če se naročilo spremeni, se lahko datum izvršitve naročila podaljša.
Ko kupec odda naročilo in plača izdelek, prejme potrditev naročila po elektronski pošti, vključno z informacijami o datumu izvedbe naročila (tj. pošiljanje izdelkov na naslov, ki ga je navedel kupec). Če je bilo naročilo izvedeno le delno, je pogodba sklenjena le glede potrjenih Izdelkov. Če stranka, ki je potrošnik, ne želi skleniti pogodbe za nekatere izdelke, ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh, šteto od datuma izdaje kupljenih izdelkov. Stranka ne more preklicati pogodbe za namenske izdelke.
Skrbnik si pridržuje pravico, da zavrne sprejem naročila, o čemer mora takoj obvestiti stranko, najpozneje pa v 48 urah od dneva, ko je prejel naročilo, ali od dneva, ko stranka opravi potrebne popravke slikovnih datotek v skladu z oddelkom 6, zlasti v primerih, kot so:
a. če na obrazcu ne navedete vseh podatkov, ki so potrebni za obdelavo naročila;
b. nerazpoložljivost izdelka;
c. pomanjkanje stika s stranko za dopolnitev in preverjanje podatkov, navedenih v predloženem naročilu;
d. slikovne datoteke, ki jih pošlje stranka, vsebujejo napake ali niso pravilno naložene.
Če upravitelj ne more delno ali v celoti izpolniti naročila, ker izdelek ni več na voljo ali zaradi nepredvidenih okoliščin ni bil dostavljen upravitelju ali je bil izgubljen, upravitelj o tem nemudoma obvesti stranko in ji vrne denar ali opravi storitve v enaki vrednosti, kot je bila plačana cena - v skladu z odločitvijo in dogovorom s stranko.
Stranka ima pravico preklicati predloženo naročilo le, dokler se status naročila ne spremeni v: „Naročilo sprejeto v obdelavo“. Preklic Naročila ni mogoč, ko se status Naročila spremeni v slednjega. Posameznih Naročil iz košarice ni mogoče preklicati. Stranke lahko prekličejo le vsa Naročila iz košarice. Če se enemu elementu Naročila spremeni status za obdelavo ali naslednji, stranka ne more preklicati Naročila kljub prejšnjemu statusu drugih elementov Naročila. Naročila lahko prekličejo le stranke prek svojih računov W2P.
Stranka mora navesti popoln in pravilen naslov za pošiljanje in telefonsko številko, ki se pred dostavo, po izbiri izdelkov in pred izbiro načina plačila ne smeta spremeniti. Spremembe naslova za dostavo so možne le v izjemnih okoliščinah, potem ko se z njimi strinja upravitelj in preden izdelke izroči prevozniku v dostavo.
Po nakupu mora kupec prebrati informacije o kupljenem izdelku na spletni strani v razdelku „Dodatne informacije“.
§ 4. Plačila
Elektronska plačila strank sprejemamo prek specializirane plačilne institucije, s katero je upravitelj sklenil pogodbo. Kadar želi stranka plačati s plačilno kartico z možnostjo spletnega plačila ali z bančnim nakazilom, bo preusmerjena na spletno mesto, ki je omogočeno z možnostjo plačila, npr. na prijavno stran banke stranke ali na Center za avtorizacijo kartic. Če plačilo za izdelek ni obdelano takoj po zgoraj navedeni preusmeritvi, se naročilo, ki ga je predložila stranka, prekliče.
Cena izdelka, navedena v opisu izdelka, vključuje davke in vsa zakonsko predpisana plačila. Cena ne vključuje stroškov prevoza ali dostave izdelka, ki so navedeni posebej.
Nakup izdelka je dokumentiran s potrdilom ali računom DDV. Stranke prejmejo elektronske slike podpornih dokumentov (zlasti, kot je račun DDV s prilogami, vključno s popravnimi računi DDV), razen če je stranka izrecno zahtevala pošiljanje papirnatih računov po pošti. Stranka lahko elektronski račun prenese, ko je prijavljena v svoj uporabniški račun, tako da klikne na gumb „Prenesi račun“. Stranka se strinja, da bo prejemala elektronske račune s klikom na gumb „Prenos računa“.
Upravitelj lahko stranki odobri popust ali kupon za popust, kot ga določa W2P. Stranka lahko zbrane popuste uporabi samo za nakup izdelkov. Vrednost popusta zniža ceno, ki jo stranka plača za izdelek. Popusti se lahko kumulirajo le, če je to na njih izrecno navedeno. Popustov ni mogoče prodati ali zamenjati za denarno protivrednost ali druge storitve.
§ 5. Dostava izdelkov
Kraj opravljanja storitve upravitelja, kot je opredeljen v prodajni pogodbi, je kraj prevzema izdelka (v primeru dvoma kraj prevzema izdelka, ki ga navede stranka).
Čas dobave naročila (dobava izdelka) je naveden v vsaki potrditvi naročila.
Datum odpreme velja, če isti dan prejmemo plačilo in vse pravilno pripravljene datoteke za tiskanje.
Izdelek se pošlje samo v državo stalnega prebivališča ali registriranega sedeža stranke v Evropski uniji.
Stranka mora preveriti stanje izdelka ob dostavi v navzočnosti kurirja. V primeru vidnih poškodb na izdelku, ki bi lahko nastale med prevozom, mora kupec skupaj s kurirjem zabeležiti poškodbe in o tem nemudoma obvestiti upravitelja.
Upravitelj ni odgovoren, če izdelek ni dostavljen iz razlogov, povezanih s stranko - npr. zaradi navedbe napačnega ali nepopolnega naslova za dostavo, ki onemogoča dostavo. V takem primeru bo upravitelj obvestil stranko o neuspešnem poskusu dostave izdelka.
Upravitelj ima pravico zaračunati dodatno pristojbino za skladiščenje nedostavljenih namenskih izdelkov iz razlogov, povezanih s stranko, v višini 1 % cene namenskega izdelka za vsak začeti teden skladiščenja.
§ 6. E-novice
Upravitelj lahko strankam zagotavlja storitev pošiljanja novic tako, da jim na elektronski naslov, ki ga stranka navede, brezplačno pošilja informacije o izdelkih, popustih, tekmovanjih, novih izdajah W2P ter o dejstvih ali dogodkih, ki so lahko povezani s poslovanjem upravitelja, in o storitvah upravitelja. Ta storitev se zagotavlja strankam, ki so v to privolile. Stranke lahko spremenijo nastavitve novic ali se odjavijo od prejemanja novic tako, da spremenijo nastavitve svojega računa ali pošljejo sporočilo o odjavi na e-poštni naslov, naveden v nogi vsake novice.
Upravitelj si pridržuje pravico, da:
a. pošiljanje oglaševalskih in poslovnih informacij strankam prek glasila;
b. iz tehničnih razlogov (npr. zaradi vzdrževanja, sistemskih sprememb ali popravil) občasno deaktivirati storitev pošiljanja novic;
c. v celoti onemogočiti storitev pošiljanja novic brez predhodnega obvestila.
§ 7. Varstvo osebnih podatkov
Upravljavec je upravljavec osebnih podatkov strank in posameznikov, ki jih določijo stranke. Upravljavec obdeluje osebne podatke v skladu z določbami zakonodaje, zlasti v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov - GDPR), in sicer izključno za namene, povezane z dejavnostjo upravljavca v okviru W2P, vključno z vzpostavitvijo in izvajanjem prodajnih pogodb (podpora prodajnih transakcij izdelkov), arhiviranjem in trženjem ponujenih storitev in izdelkov v povezavi s storitvijo pošiljanja novic.
Osebni podatki, ki jih upravljavec obdeluje, se lahko razkrijejo subjektom, ki so za to pooblaščeni na podlagi veljavnih zakonskih določb, vključno z ustreznimi sodnimi organi.
Posameznikom z osebnimi podatki, ki jih upravljavec obdeluje, je zagotovljeno izvajanje pooblastil, ki izhajajo iz zakona o varstvu osebnih podatkov.
Osebne podatke strank in drugih posameznikov, ki jih posredujejo stranke, upravljavec z ustreznimi tehničnimi in organizacijskimi varnostnimi ukrepi varuje pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem, izgubo, poškodbo in nepooblaščenimi podatki ali informacijami.
Vse informacije v zvezi z obdelavo osebnih podatkov s strani upravitelja ureja Pravilnik o varstvu zasebnosti in Pravilnik o piškotkih.
§ 8. Obdelava pritožb
Stranka lahko upravitelju predloži pritožbo, zlasti v zvezi z neskladnostjo izdelka s pogodbo in kadar so ukrepi, ki jih opravi upravitelj v okviru teh splošnih pogojev, v nasprotju s temi splošnimi pogoji.
Pritožbe lahko pošljete elektronsko prek kontaktnega obrazca, ki je na voljo na spletnem mestu W2P, ali priporočeno po pošti na naslov upravitelja.
Pritožba mora vsebovati naslednje: ime in priimek, elektronski naslov stranke, ki ga je posredovala podjetju W2P, opis zadevne transakcije, druge okoliščine, ki utemeljujejo pritožbo, ter posebno zahtevo stranke v zvezi s pritožbo. Poleg tega mora stranka na zahtevo upravitelja zagotoviti dodatne informacije za preiskavo pritožbe.
Če je treba izpolniti podatke o informacijah, predloženih s pritožbo, upravitelj stopi v stik s stranko, ki je predložila pritožbo, in zahteva ustrezno dopolnitev.
Upravitelj obravnava pritožbo v 14 dneh od datuma prejema pravilno izpolnjene pritožbe, razen če je izpolnitev zahteval od stranke, ali v primeru pritožbe izdelka v 14 dneh od datuma prejema izdelka s podrobnim razlogom za pritožbo. Stranka prejme informacije o načinu obdelave pritožbe po elektronski pošti, ki jo je navedla ob registraciji. Če je pritožba zavrnjena, upravitelj o tem obvesti stranko in navede razloge za takšno odločitev.
Če je izdelek mogoče zamenjati ali popraviti, upravitelj o tem obvesti stranko in ji zagotovi vse potrebne informacije o nadaljnjih postopkih. V primeru, da je vračilo denarja za izdelek upravičeno, bo ta vrnjen v 14 dneh po vrnitvi izdelka upravitelju.
Upravitelj ne sprejema paketov, ki jih plača prejemnik.
Stranka ima pravico do pritožbe zoper odločitev upravitelja pri vodji službe za pomoč strankam v zvezi z vloženo pritožbo.
Vračilo bo izvedeno v obliki prvotnega plačila. Povračila za kupljeni izdelek bodo izvedena takoj, ko bo upravitelj prejel popravni račun, razen če je stranka za nakup izdelka uporabila popust, ki ga je zbrala na svojem računu; v tem primeru bo povračilo znižano za znesek uporabljenega popusta, ki ga bo stranka lahko uporabila pri prihodnji transakciji.
Spletno reševanje sporov v skladu s čl. (1) Uredbe o ODR za potrošnike: Evropska komisija zagotavlja platformo za spletno reševanje sporov (ODR), ki je dostopna pod http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 9. Odpoved pogodbe
Kupec lahko kot potrošnik v 14 dneh po prejemu izdelka odstopi od prodajne pogodbe brez navedbe razlogov. Pogodbo lahko odpove prek kontaktnega obrazca, ki je na voljo na spletni strani W2P, ali pisno. Če je kupec v enem naročilu kupil več izdelkov, se lahko odstop od pogodbe nanaša na vse ali samo na tiste, ki jih je kupec izbral, razen če je bil izdelek prodan v kompletu, kompletu ali paketu, kjer je odstop od pogodbe mogoč samo za celoten komplet, komplet ali paket. Pravica do preklica ne velja za namenske izdelke (glejte: čl. 3(5)).
V primeru uspešne odpovedi prodajne pogodbe se šteje, da pogodba glede izdelka (kompleta, kompleta ali paketa), ki ga je kupec odpovedal, ni sklenjena. Izdelek mora biti vrnjen v originalni embalaži, skupaj z deli in dodatki. Vračilo je treba opraviti čim prej, najpozneje v 14 dneh od datuma prejema izdelka. Stranka mora plačati stroške vračila izdelka upravitelju. V primeru uspešnega odstopa od prodajne pogodbe Upravitelj Stranki vrne denar v obliki prvotnega plačila. Če je Stranka za nakup Izdelka uporabila popust, zbran na njenem računu, se vračilo zniža za znesek uporabljenega popusta, ki ga bo Stranka lahko uporabila pri prihodnjih transakcijah.
Če je rok za preklic, kot je opredeljen v tem členu, prekoračen, bo upravitelj vrnjeni izdelek poslal nazaj stranki na njene stroške. Če stranka ne ravna v skladu z zgoraj navedenim postopkom za odstop od pogodbe, se lahko postopek odstopa od pogodbe bistveno podaljša, posledično pa se stranki vrnejo sredstva.
Pravica do odpovedi ne velja za:
(1) izdelki ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere upravitelj nima vpliva,
(2) izdelki, katerih značilnosti je kupec določil v naročilu ali ki služijo izpolnjevanju njegovih individualnih zahtev,
(3) izdelki, ki so zaradi svojih značilnosti po dobavi neločljivo povezani z drugimi izdelki,
(4) sporazum, sklenjen na javni dražbi,
(5) če upravitelj v celoti izvrši naročilo z izrecnim soglasjem stranke, ki je bila pred začetkom opravljanja storitev obveščena, da z izvedbo storitve s strani upravitelja stranka izgubi pravico do odpovedi.
§ 10. Končne določbe
Družba W2P obvesti stranke o spremembah splošnih pogojev na spletnem mestu družbe W2P. Pogoji začnejo veljati z datumom, navedenim v spremenjenem dokumentu, vendar ne prej kot 7 dni po tem, ko jih objavi upravitelj. Stranke, ki so oddale naročilo pred začetkom veljavnosti novih Splošnih pogojev, zavezujejo veljavni Splošni pogoji.
Upravitelj lahko zagotovi dodatne storitve v skladu z ločenimi pogoji.
Stranka se je dolžna vzdržati vseh nezakonitih dejavnosti, zlasti neposredne ali posredne uporabe storitve W2P v nasprotju z zakonom, za kršenje zakona, v nasprotju s temi pogoji, dobrimi praksami ali splošnimi pravili uporabe interneta, na način, ki bi kršil pravice skrbnika, drugih strank ali tretjih oseb, zlasti s posredovanjem lažnih podatkov, zlorabo identitete in zlorabo pooblastil ter posredovanjem podatkov, ki lahko motijo delovanje, povzročijo preobremenitev sistema IT ali nedovoljeno spreminjanje podatkov W2P.
Uporaba grafičnih elementov W2P (vključno z logotipom „W2P“), zasnove (postavitve) spletnega mesta ali drugih elementov, zaščitenih z avtorskimi pravicami, s strani strank brez izrecnega pisnega dovoljenja upravitelja je strogo prepovedana.
Za prodajne pogodbe med stranko, ki ni potrošnik, in upraviteljem, kot je opredeljeno v teh pogojih, se uporablja pravo upraviteljevega sedeža. Vse spore v zvezi s temi Splošnimi pogoji in njihovim izvajanjem rešujejo pristojna sodišča splošne pristojnosti.
Ti pogoji začnejo veljati in se uporabljati na dan objave, tj. 20.6.2015.
Please complete your information below to login.
Prijavite se
Create New Account